top of page
Blog: Blog2
Search
  • Writer's pictureMaja Uzelac

Kako zavoljeti sebe

Prvo se pitajte zašto ne volite sebe? Vi odgovor već znate. Netko vas je sigurno uvjerio da niste dovoljno vrijedni. Sve to vučete iz prošlosti, iskustava ili odgoja, prvo dođite do odgovora. Kada znate zašto se ne volite onda kreće rad na sebi. Osoba koja sebe bar malo cijeni spremna je raditi na sebi. Nisam ni ja prije voljela sebe ali ono prvo što sam napravila što mi je jedna žena rekla je da prihvatim sebe takvu kakva jesam i da se pomirim prvo sa tim mojim manama zbog kojih se ne volim. Pisala sam afirmacije: svakog dana sve više prihvaćam i volim sebe. Meditirala, kopala u dubini sebe da vidim tko me to uvjerio da nisam dovoljno dobro, kad sam ostala bez samopouzdanja. A kada odgovor tražiš onda ga i nađeš. Afirmacije su najlakša i najbolja metoda da promijenite uvjerenje u sebi. Pokušaj te uz to svakog dana stati pred ogledalo čvrsto se zagrliti i reći ja vrijedim ako me nitko ne voli voljet ću ja bar samu sebe jer uvijek i kad svi odu ostat ću uvijek ja sama sebi, zapamtite to. Krenite korak po korak najlakše afirmacijama i meditacijom. Svaki dan legnite udahnite izdahnite i postavite si pitanje: zašto se ne volim? Kad dođete do odgovora afirmacijama možete promijeniti uvjerenja.

Na primjer netko vam je govorio da ste ružni vi to pretvorite u pozitivnu afirmaciju:

Svakog dana osjećam se sve ljepšom

Svakog dana sve više volim i prihvaćam sebi

Opraštam sebi jer sam radila najbolje što sam znala

Svakog dana imam sve više samopouzdanja i sigurnosti u sebe

Pokušaj te svaki dan ovo raditi i za tjedan dana vidjet ćete rezultate. Ne ostajte na teorije pretočite to u praksu jer sve je na vama. Sretno :)



74 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page